Gündemden Haberler

THY, reklam ve tanıtıma 3 ayda 663 milyon TL harcadı

Yönetiminde AKP’li isimlerin yer aldığı THY’nin yılın ilk 3 ayında, reklam ve tanıtım için 663 milyon TL harcadığı ortaya çıktı.

Türk Hava Yolları (THY) Anonim Ortaklığı ile bağlı ortaklıklarının finansal tabloları, şirketin reklam ve tanıtım giderindeki artışı gözler önüne serdi. İletişim Başkanı Fahrettin Altun’un eşi ve TÜRGEV Yönetim Kurulu Başkanı Fatmanur Altun ile AKP’li Melih Şükrü Ecertaş’ın yönetim kurulunda yer aldığı şirketin mali tabloları ortaya çıktı.

Tablolara göre çalışanlarına yönelik mobbing iddiaları ile gündeme gelen THY’nin Ocak-Mart 2023 dönemindeki reklam ve tanıtım gideri, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 158 arttı.

BirGün’den Mustafa Bildircin’in haberine göre 2022’nin ilk 3 ayında 256 milyon TL olan reklam ve tanıtım gideri, bu yılın ilk 3 ayında 663 milyon TL’ye yükseldi.

DANIŞMANLIK HİZMETİNE 50 MİLYON TL HARCANDI

Şirketin söz konusu dönemde müşavirlik ve danışmanlık hizmet alımı için ödediği para da 50 milyon TL oldu. 

2015 yılında reklam ve tanıtım için 563 milyon TL harcayan THY, 2017’de ise 910 milyon TL harcandı.

Harcanan tutar, yıllar içinde şöyle arttı:

2019: 994 milyon TL

2021: 696 milyon TL

2022: Bir milyar 847 milyon TL

2023 (Ocak-Mart): 663 milyon TL

FATMANUR ALTUN İÇİN GÖREVE DEVAM KARARI

Öte yandan THY, Fatmanur Altun ile Melih Şükrü Ecertaş’ın bağımsız yönetim kurulu üyeliklerinin devamına da karar verdi. Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirilen karar kapsamında, Altun ile Ecertaş’ın, bağımsız yönetim kurulu üye adaylıklarına 21 Temmuz 2023 tarihli yazı ile “uygunluk” verildiği belirtildi.

Yazıyı Kaynağından Okuyun →

Mert Ege

Editör, 28 yaşında, Gazetecilik mezunu. Gündemi takip ederek sizlere en güncel ve gerçek haberleri ulaştırmayı hedefler. Objektif ve ilkeli yayın kendisi için en önemli ve hassas konuların başında gelir.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu